Wednesday, August 14, 2013

dia raya rumah?

assalamualaikum..
selamat hari raya ke7..ehh raya ke8 actually..
so how your raya?best tak?
aku punya raya,so far so good..dah nak sekolah ni lahh baru datang mood raya..nampak tak yang sebenarnya aku pemalas nak pegi sekolah..hahaha...
okay now,aku nak sambung cerita boring aku tu..today is thursday and yesterday was wednesday..disebabkan aku tulis entry ni after 120o o'clock,so aku nak cerita semalam punya cerita,maksudnya on wednesday 14 August 2013..

"STARTING"
aku bajet macam orang tulis2 novel je ni..macam ni cerita dia..pada aku,semalam raya dengan kengkawan,best sikit dari yang hari tu punya raya..haritu hambar and something like bored!but yesterday,i really2 enjoy with my raya..nak tau pasai pa?hang tau dakk,bangla gomokkk raya rumah aku..haishhh memang susah lah kan nak caye dia datang rumah..yelaa,orang tak pernah masuk rumah aku,tetiba malam semalam dia datang pulakk..terkejut jugak dia call petang tu kata nak datang..ingat memain je..arekk ngapuro lahh katekooo!lama tak jumpa dia,last jumpa dia tak ingat bila..muehehe..semalam dapat plk jumpa..dengan t-shirt biru dia tuhhh..haihhh pantang betul aku tengok lelaki pakai baju biru..memang menggugat iman aku lah kannn..so kalau orang nak usha aku buat bini nanti,pakai lahh baju biru..and agak2 kalau iman didada dah cukup untuk bimbing aku...inshaallah,kalau jodoh tak kemana..haha gatai ismahani!okay dahh..dia lelaki,and for sure i felt awkward gilerr depan dia..so aku ponn on twitter bagi taknak nampak macam rindu membuak kann..hahahaha..superb bongokk sekali..dalam pada tengah khusyukk main twitter,dia tanya satu soalan cepumas pulakk..

'homework dah siap ke?'
hamboihhh kau!aku nak jawab tu,faham2 lah..sure lah malas nak buat homework..orang raya tak puas lagi,suruh buat homework pulakkkk -.-' then aku pon dengan jawapan yang tak berapa nak semangat..

'baru siap sikit :) yang lain,err nanti2 je lahh'
okay,dah....berhenti cerita bangla tu ye?tak best betul..maaf ye pakcik!makcik taknak sambung cerita awak..haha
sekarang ni...nak gantung cerita..nak tidoqqq..mengantukk..mimpi indah ismahani!selamat malam :3 jumpa lagi ye ijat!..byeeee :*


moral of the story yang aku bagi tapi memang langsung takde kena mengena sejak dulu lagi,

+bermaaf-maafan lah kita sesama Islam..eratkan hubungan silaturrahim..buang dendam dalam hati dan semoga terhapus segala kebencian dalam diri ni..+
 
 

♥ leave a comment ♥

No comments:

Post a Comment